sobota, 3 grudnia 2011

Pudełeczko i bransoletka


Ha w mojej głowie co raz więcej pomysłów do zrealizowania. Postanowiłam też ujednolicić wygląd bloga, żeby był przyjemny w odbiorze :). Co wiązało się również ze zmianą nagłówka, w którym osobiście się zakochałam <3. Mój blog został zgłoszony do top listy więc baardzoooo proszę Was o głosy. Im więcej tym lepiej ;). Na umilenie sobotniego wieczoru prezentuje pierwszą próbę z ozdabianiem pudełeczka i kolejną koralikową bransoletkę. Miłego oglądania.
Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Bardzo ładna modelinowa biżuteria:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na pudełko. Nie spotkałam się jeszcze z takim czekoladkowym zdobieniem, a łażę po blogach ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D