niedziela, 14 kwietnia 2013

Torcikowo ^^

Udało mi się dokończyć torciki *teatralnie ociera pot z czoła*. Mam nadzieję, że widać moją malusieńką kosmetyczną poprawkę blogową :P Usunęłam te okropne "blogerowkie" ramki i cienie wokół zdjęć. Zaczęłam też powiększać zdjęcia w opcjach pisania posta (Tak, dopiero teraz to odkryłam. To nie nowość, że jestem ciapą ;P). Pomyślałam, że mój blog będzie czytelniejszy i przyjemniejszy w odbiorze dla Was, kiedy te zdjęcia będą duuużeeee :) Przypominam, że możecie mnie polubić na facebooku (Nie ukrywam, bardzo mi się  przyda, żeby mieć dostęp do statystyk. Jeszcze 15 osób. Więc jeśli macie chwilkę i lubicie Modelinowe Maluchy, to bardzo proszę o kliknięcie "Lubię to") Link do facebooka znajdziecie w zakładce MODELINOWE MALUCHY W SIECI
Miłej nocki do zobaczenia w kolejnym poście :) Buziaki :*




2 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D