środa, 24 kwietnia 2013

Wkrętki ;)

Moje roztargnienie osiągnęło szczyt. Zginę marnie, jeżeli dalej tak pójdzie ;) Zapomniałam, że mam co wstawić na bloga tylko obfotografowanie mi  zostało. Jak można zapomnieć, że wypiekło się ulepki -.-
Mam dla Was pewną propozycję. Napiszcie mi w komentarzach lub mailach, jaki kolejny tutorial chcielibyście zobaczyć. Wy jako czytelnicy tworzycie tego bloga razem ze mną, więc to dla Was umieszczam wszystko co na nim się znajduje (oczywiście dla siebie też, bo zarówno lepienie z modeliny jak i blogowanie są moją pasją). Zatem zachęcam do komentowania i "polubiania" mojej strony na facebook'u.
I już Wam pokazuje co dla Was mam :)




3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D