sobota, 5 listopada 2011

Odpoczynkowo

Miałam odpocząć, a i tak cały dzień zabiegany. Najpierw zakupy potem gotowanie obiadu, następnie poszłam do empiku po jedna kostkę Fimo. Dostałam zamówienie na kolczyki dla miłośniczki koni. Zamówiła je moja koleżanka na urodziny dla innej naszej koleżanki. Czas realizacji na jutro. Na szczęści nie muszę ich nigdzie wysyłać odbiór odbędzie się na miejscu w Krakowie. Pewnie poniesie mnie fantazja i koń będzie w donaty :D. Po zrobieniu koń zostanie obfotografowany i pokazany na blogu w ramach nacieszenia oka :) Miłej reszty weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D