wtorek, 3 stycznia 2012

Ciastkowo- muffinkowo

Mój dzisiejszy dzień przebiega spokojnie, piję właśnie popołudniową herbatkę :) Przypominam Wam o rozdaniu, na zgłoszenia zostało jeszcze kilka dni, dokładnie pięć ;) Dobrze już Was nie zanudzam bo przestaniecie tutaj zaglądać. Jeszcze najważniejsza rzecz  na dziś serdecznie dziękuję, że zaglądnęło Was tutaj już ponad 1500, jesteście najlepsi. Gdyby nie Wy nie miałabym po co tworzyć bloga. Dziś mam do pokazania zawieszkę i bransoletkę. Szepnijcie czy się podoba :))



6 komentarzy:

  1. ślicznie :) Aż chciała bym je schrupać :D
    PS. co do twojego komentarza : Dziękuję miło mi to czytać, a zwłaszcza że jestem początkującym modelniakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaa! Wyglądają dosłownie jak prawdziwe. Gdybym nie wiedziała że to te modelinowe cudeńka to zjadłabym je ♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. oh nie ma sprawy, bardzo się cieszę, że moje komentarze cię cieszą : ** :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bransoletka , a te ciasteczka przy niej z orzeszkami po prostu mnie zwiodły, myślałam ,że prawdziwe !:):D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super! i te maluśkie ciasteczka na bransoletce, mogłabym je schrupać :)

    A przy okazji, do czego używasz Fimo nr. 76?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! A BRANSOLETKA WYGLĄDA PRZEŚLICZNIE!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D