czwartek, 28 marca 2013

Wielki powrót :D

Tak jak obiecałam, wróciłam ( ku rozpaczy niektórych :P). Pojawiły się pytania dlaczego zniknęłam, odpowiedź na to otrzymacie w dzisiejszych zdjęciach (potrzymam Was w napięciu, aż do końca przewijanej strony). Na dziś przygotowałam kilka nowych ulepków w postaci babeczek i ślicznego pierścionka. Muszę Wam powiedzieć, że odkryłam nowy sposób na lukier, jednak jego receptura pozostanie tajemnicą, ale możecie zgadywać w komentarzach :P




I teraz uwaga, odpowiedź co stało się moim pochłaniaczem czasu.....

3......
2....
1......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mój półroczny synek :)

2 komentarze:

  1. O kurczę! Gratuluję. : ) Przystojny synek. :D
    Babeczki również ładne. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. jej, słodkie muffinki, synek też :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D