piątek, 30 grudnia 2011

Lodziki :)

Próby z silikonem są bardzo irytujące. Próbowałam już wcześniej, ale miałam dość ciągle ubrudzonego biurka i rąk. Sylikon z rąk zmywa się paskudnie, pozbyłam się go dopiero pastą BHP :D Ale jestem uparta nie dam się sylikonowi :)) Więc dziś postanowiłam pokazać pierwsze nadające się lody. Powstaną z nich kolczyki.


Z okazji zbliżającego się Nowego Roku chciałam życzyć wszystkim czytelnikom mojego bloga wszystkiego co najlepsze, samych sukcesów i radości i żeby w nadchodzącym roku spełniły się  wszystkie Wasze marzenia te duże i małe.
Powodzenia w Nowym 2012 Roku :)

3 komentarze:

  1. Życze Tobie realizacji wlasnych celow i motywacji do wszelkiego dzialania ! Życze takze wiecej cudownych modelinowych wyrobów:*
    Szczeslwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły! Polubiłam silikon dopiero po zakupie tytki, ale teraz znowu go nie lubię ;p Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam sylikonu akrylowego firmy bosman i zmywam ręce szybko po robocie, w ciepłej wodze schodzi raz dwa, nawet z biurka jak przetrę chusteczką nie zostawia śladów.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D