poniedziałek, 19 grudnia 2011

Słodki wisiorek i kolczyki


Przede wszystkim jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że na mojego bloga zawitało Was już okrąglutki tysiąc :) Dziękuję i liczę na więcej (do końca stycznia 2000 tys.? :D). Jestem straszliwie zmęczona  ponad 24 godziny bez snu. Ostatnio mam jakieś dziwne szczęście. Wyszłam na zewnątrz, idę, patrzę, a tutaj wypadek ( autobus wjechał na tory tramwajowe i utknął). Sparaliżowało cały ruch tramwajowy. Mnóstwo ludzi tuptało na piechotę, żeby dostać się na jakiś transport, okropny tłok na ulicy, a co dopiero w autobusie, którym musiałam pojechać. Gdybym musiała jechać przystanek dalej to  obawiam się, że byłby ze mnie naleśnik. Mam nadzieję, że Wy mieliście spokojniejszy dzień :) Dziś możecie nacieszyć oczy deserkiem z goferkami i ciasteczkami z truskawkami.

4 komentarze:

  1. ale śliczności :D ciasteczka z truskawkami wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne i bardzo,bardzoo słodkie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę śliczne :) widać, że masz kawałek talentu i sprawne rączki :) obserwuję :]

    jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chce sie zjeść te ciasteczka:))
    Mam nadzieje, że uda Ci się i osiągniesz ten cel:) Ludzie bywają różni i z krytyką tez bywa róznie. Myśle, że trzeba nakierować odbiór krytyki jako mobilizator dodziałania:)
    Dziękuję za Twoje komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy Wasz komentarz.

Komentując mojego bloga pomagasz mi go rozbudować i urozmaicić.
Każda rada, uwaga, opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc piszcie śmiało :D